17/05/2025
Fundació IPSS s’afegeix a la celebració del 17 de maig, el Dia Internacional contra la LGTBIfòbia. La data commemora que el 17 de maig de 1990 l’Organització Mundial de la Salut (OMS) va eliminar l’homosexualitat de la seva llista de trastorns mentals.
Des de Fundació IPSS volem:
- Sensibilitzar la societat sobre la discriminació, els prejudicis i la violència que encara pateix el col·lectiu.
- Reivindicar els drets i la plena igualtat per a les persones lesbianes, gais, transsexuals, bisexuals i intersexuals.
- Denunciar qualsevol agressió, ja sigui física, moral o psicològica, per motius d’orientació sexual, identitat o expressió de gènere.
La celebració és un recordatori que encara cal avançar per garantir espais segurs i respectuosos a la societat.